Monday, June 14, 2010

PEMILIHAN JAWATANKUASA TERTINGGI KELAB MAT DESPATCH BATU PAHAT JOHOR.



Seperti mana yang telah dimaklumkan kepada semua bahawa Kelab Mat Despatch Batu Pahat akan mengadakan satu mesyuarat untuk memilih jawatankuasa tertinggi kelab pada bila-bila masa sahaja. Jawatankuasa yang bakal dipilih nanti akan tentukan perjalanan dan masa dapan kelab termasuk kesemua ahlinya. Dari itu kepada semua yang bakal membuat pilihan dan akan memberi undian anda buatlah pilihan yang tepat dan berilah undian anda pada yang benar-benar layak dan yang benar-benar iklas untuk berkerja di atas nama kelab.

Kita juga telah sedia maklum bahawa Kelab Mat Despatch ini pada awalnya hanya satu impian dan mainan kata-kata, namun hari ini impian dan mainan kata-kata itu bakal menjadi kenyataan dan kenyataan itu menjadi nyata kerana sepakatan, kesungguhan dan keyakinan pada semua yang yang bergelar MAT DESPATCH di daerah ini, dan kerana itu marilah kita bersatu hati dan satu suara untuk melaksanakanya. Ada orang yang sangka kerjaya sebagai mat despatch ini hanya satu kerjaya yang mudah, namun pandangan itu sama sekali tidak benar, kerjaya ini adalah satu kerjaya yang sangat mencabar kerana akan berdepan dengan apa jua rintangan semasa menjalankan tugas-tugas yang diamanahkan, dan adalah salah satu yang amat penting di dalam satu-satu pentabiran, kerana mat despatch adalah mata, telinga, tangan dan kaki di dalam satu-satu pentadbiran dan jika mat despatch tiada maka akan lumpuhlah pentadbiran itu. Dan dengan adanya kelab ini dan bakal jawatankuasa yang akan diberikan kepercayaan untuk menguruskan kelab ini dapat menaik kan nama despatch.

Kepada semua yang bertugas sebagai DESPATCH yang ada di luar sana dapat memberikan sokongan yang padu kepada kelab ini dengan menjadi ahlinya. KELAB MAT DESPATCH BOLEH............

No comments:

Post a Comment