Tuesday, July 27, 2010

MENGADAKAN PERTANDINGAN BOWLING ANTARA AHLI-AHLI KDBP.



Timbalan Presiden Kelab Despatch Batu Pahat, Johor En. Izwan Reza Rahmat hari ini telah membuat perbincangan dengan beberapa ahli jawatankuasa untuk mengadakan satu pertandingan bowling dikalangan ahli-ahli kelab sahaja. Beliau yang dihubungi berkata ini adalah cadangan saya saja dan saya telah memberi tahu kepada ahli jawatankuasa tentang perkara ini maka saya serahkan perkara itu kepada ketua biro sukan en. Abdul Jalil Repin untuk membuat kertas kerja dan dibentangkan kepada semua ahli jawatankuasa kelab untuk mendapatkan kelulusan. Tujuan pertandingan ini diadakan adalah untuk merapatkan lagi di kalangan ahli-ahli diantara satu sama lain.

Menurut kata beliau lagi, jika cadangan saya itu diluluskan oleh semua ahli jawatankuasa pertandingan dijangkaan diadakan pada 7hb. Ogos, 2010 jam 3-00 petang dan bertempat di BP MALL jalan Kluang Batu Pahat, Johor, apa-apa pun kita tunggulah keputusan daripada ahli jawatankuasa dulu, yang penting saya telah kemukakan kepada ketua biro sukan saudara Abdul Jalil Repin. Ketua biro sukan yang dihubungi berkata, saya baru saja diberi tahu tentang pertandingan ini dan saya akan siapkan laporan-laporan yang berkenaan seberapa segera dan akan saya majukan kepada setiausaha kelab untuk mendapatkan kelulusan daripada semua ahli jawatankuasa kelab. Pada saya cadangan timbalan presiden saudara Izwan Riza Rahmat untuk mengadakan pertandangan ini untuk merapatkan lagi hubungan dikalangan ahli-ahli kelab memang baik dan saya akan memberi sokongan untuk menjayakan cadangan beliau.

Di bawah adalah gambar BP MALL BOWLING dimana tempat cadangan pertandingan akan di adakan. Di harapkan apabila cadangan ini mendapat kelulusan ahli jawatankuasa kelab, ahli-ahli dapat memberikan sokongan anda dengan cara mendaftarkan diri sebagai pemain.




No comments:

Post a Comment