Wednesday, July 14, 2010

PERLAWANAN PERSAHABATAN BOLA SEPAK ANTARA KMDBP DAN PEJABAT KADI BATU PAHAT.



Pada 13hb. Julai, 2010 yang lepas pasukan bola sepak Kelab Mat Despatch Batu Pahat telah bertemu dengan pasukan bola sepak Pejabat Kadi Batu Pahat di padang stadium Jalan Ampuan Batu Pahat. Pada perlawanan kali ini jurulatih pasukan KMDBP telah menurunkan pemain-pemain ke sebelasan utama untuk menghadapi pasukan daripada Pejabat Kadi namun apa yang lebih istimewa adalah pasukan bola sepak KMDBP buat pertama kalinya menyarungkan jersey berwarna biru gelap dan seluar berwarna merah putih yang baru ditaja oleh seorang individu yang hanya mahu dikenali sebagai 1 three eight.

Dengan penuh semangat pemain-pemain bermain bersungguh-bersungguh untuk membuktikan kepada penaja bahawa pasukan bola sepak KMDBP boleh menjadi yang terbaik di dalam daerah ini. Dengan kesungguhan dan keyakinan yang tinggi maka pasukan bola sepak KMDBP telah berjaya menumpaskan pasukan bola sepak Pejabat Kadi dengan 6 gol tanpa balas. Jaringan telah dilakukan pada masa pertama oleh saudara Apis dan saudara Salleh dan pada masa kedua pula jaringan telah dilakukan oleh saudara Khairul Azry Karsin, Izwan Reza Rahmat, Azlan Karsin dan saudara Suzizul Hoqim Mohamad.

Kami di pasukan KMDBP mengucapkan ribuan terima kasih kepada penaja 1 three eight yang telah menaja jersey bola sepak kami, TERIMA KASIH DAUN KELADI, KALAU BOLEH TAJA LAGI.



No comments:

Post a Comment