Saturday, July 17, 2010

MESYUARAT PERTAMA AJK KDBP.

Mesyuarat Jawatankuasa Kelab Mat Despatch Batu Pahat Johor telah dijalankan dengan sempurna pada hari ini 17-7-10 dengan kesemua AJK hadir kecuali dua orang iaitu saudara Mohd Azhar B. Samad di sebabkan beliau tidak sihat dan saudara Khairul Azry B. Karsin disebabkan menguruskan kenduri. Walaubagaimana pun mesyuarat pertama kali ini juga dihadari oleh saudara Mohd Azlan B. Nordin daripada Kesatuan Kebangsaan Perkerja-Perkerja Bank sebagai pemerhati mesyuarat.

Di dalam mesyuarat yang pertama ini AJK telah membincangkan beberapa perkara dan telah berjaya mendapat kata sepakat untuk perkara-perkara tersebut, antaranya adalah nama Kelab akan dipinda kepada KELAB DESPATCH BATU PAHAT JOHOR, Logo kelab dan motonya juga akan turut dipinda. Pindaan-pindan ini dilakukan kerana mahu menjadi kelab ini lebih koprat dan lebih baik agar setanding dengan badan-badan atau pertubuhan-pertubuhan yang ada didalam daerah batu pahat johor.

Dengan itu pihak AJK telah bersetuju untuk membuka kepada ahli-ahli yang boleh menyumbangkan fikiran untuk mencipta logo dan moto baru bagi kelab ini, masa yang diberikan hanya 3 minggu daripada tarikh mesyuarat diadakan ini kerana semua logo-logo akan di pilih dan yang terbaik pula akan di jadikan logo kelab dan akan dimasukan ke dalam undang-undang kelab untuk didaftarkan di Pejabat Pertubuhan. Dibahagian sukan pula ketua biro sukan saudara jalil telah pun membuat pindaan yang terakhir untuk senarai nama-nama pemain pasukan bola sepak dan telah mencadangkan untuk membuka kotar pemain-pemain import seramai 3 orang ,kota pemain-pemain import dicadangkan disebabkan untuk menambahkan lagi kekuatan pasukan bola sepak kelab, dan pindaan nama-nama pemain berserta cadangan itu telah dipersetujui oleh jawatankuasa.

Dengan berlakunya pindan-pindan ini diharapkan kelab ini nanti akan lebih baik dan menampakkan kepada ahli-ahlinya bahawa bertapa komitednya ahli jawatankuasa untuk mempastikan kelab ini benar-benar menjadi salah satu kelab yang terbaik. Mesyuarat yang dimulakan pada jam 2-30 petang telah tangguhkan oleh presiden pada jam 4-40 petang.

No comments:

Post a Comment